fredag 13. november 2009




.

Lenge siden oppdatering nå. Marte har klart å slette 150 bilder på kameraet derfor 3 ukers hull i beretningen om sosionomstudentene i afrika. Med mindre noen av de andre jentene får somlet seg til å oppdateremed sine bilder.

Vi tilbragte forrige helg i Nairobi. Trond fløy inn til Kenya, og vi dro for å hante ham. Ansvarlige jenter som vi er turte vi ikke la ham reise alene til Moshi, og fikk samtidig oppleve storbyen. Helt annen by enn Dar. Større bygninger, travlere folk, høyere priser, bedre kaffe.

Vi dro innom en del av nasjonalparken som driver med oppdrett av sjiraffer. Disse har blitt vant til mennesker og lot seg klappe i bytte for sjiraff-for. Store og fine dyr, men ikke fullt så komfortabelt med armen eller ansiktet dynket i sjiraffspytt.

1 kommentar:

  1. Hallo til dere jenter, og spesielt Guro, side jeg er mammaen.
    Nå har jeg sett gjennom siste nytt fra dere, heldige små griser som kan være på sånne fantastiske eventyr! Men jeg legger ikke lokk på at jeg gleder meg hemningsløst til dattra er hjemme igjen.
    Håper dere har holdt dere friske og raske hele veien. Forøvrig har jeg ETT råd å gi hvis det er i orden. Slutt å dusje straks! Den greia må bare være livsfarlig!
    Du har jo en flott kjæreste, Guro. Jeg har ikke sett skikkelige bilder av han før, tenk det.
    Ta med noen kakerlakker når dere kommer hjem,da.
    Klem fra mammaen til Guro

    SvarSlett